تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

چگونه بدانیم نمره منفی گواهینامه ما چند است؟

استعلام خلافی خودرو و روش پرداخت آسان خلافی

گرفتن خلافی ماشین و پرداخت آن در گذشته، یکی از دغدغه‌های رانندگان به خصوص در زمان خرید و فروش خودرو بوده است. مراجعه به پلیس+۱۰ و گاه ایستادن در صف برای زمانی طولانی مراحلی بود که باید انجام می‌دادید تا بتوانید از خلافی خودروی خود با خبر شوید. اما در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین از خلافی‌های خودروی خودتان مطلع شوید. همچنین شما می‌تونید از طریق سایت پلیس راهور، اقدام به پرداخت خلافی خودروی خود نمایید. در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل کار را به طور کامل برایتان توضیح دهیم.

در ابتدا لازم است تا شما به سایت پلیس راهور مراجعه کنید. در صفحه اول سایت پلیس راهور، در قسمت سمت راست آن گزینه‌ای تحت عنوان خدمات وجود دارد. با کلیک کردن بر روی این گزینه، خدمات قابل ارائه در این سایت شامل استعلام تصادفات رانندگی، نمره منفی گواهینامه و میزان تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم (منظور جرایمی است که برایشان شناسه قبض و پرداخت دارید) و یا ویرایش اطلاعات مالک خودرو است. همچنین در این سایت شما می‌توانید با مراجعه به قسمت قوانین و مقررات از میزان جرایم راهنمایی و رانندگی مطلع شوید. در ادامه مراحل و اطلاعات مورد نیاز برای استعلام و پرداخت خلافی گفته خواهد شد.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

برای استعلام میزان خلافی خودرو می‌توانید پس از مراجعه به قسمت استعلام میزان تخلفات رانندگی، با وارد نمودن شماره بارکد پستی (که محل آن در کارت خودرو مشخص شده است) در کادر مورد نظر، از میزان تخلفات رانندگی به همراه محل انجام تخلف و تاریخ و زمان دقیق آن با خبر شوید.

به علاوه، شما می‌توانید با انتخاب هر تعدادی از جریمه‌ها که تمایل دارید، به صورت اینترنتی از سایت پلیس راهور پرداخت نمایید.

شماره اس ام اس استعلام خلافی

در صورتی‌ که تمایل داشته باشید تا از طریق تلفن همراه از میزان خلافی خودروی خود با خبر شوید، می‌توانید با ارسال شماره هفده رقمی VIN خودرو (که در پشت کارت ماشین درج شده است) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ مبلغ خلافی خودروی خود را دریافت کنید.

استعلام خلافی خودرو

دریافت نمره منفی گواهینامه

دریافت نمره منفی گواهینامه نیز به دو صورت اینترنتی و یا دریافت پیامک قابل انجام است. کاربران اینترنتی می‌توانند پس از مراجعه به سایت پلیس راهور، در قسمت خدمات سایت و استعلام نمره منفی گواهینامه با وارد نمودن شماره گواهینامه خود (همانطور که در شکل زیر مشخص شده است.) از نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند. در صورت تمایل نیز با ارسال شماره گواهینامه به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰، نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنند.

استعلام خلافی خودرو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.