تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تفریحی ، سرگرمی ، اس ام اس

تعیین جنسیت جنین دختر و پسر به روش قدیمی

تعیین جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی

تشخیص جنسیت بچه از گذشته ها برای والدین و اطرافیان جذاب بوده است. در گذشته با توجه به اینکه علم به اندازه ایی پیشرفت نکرده بود که دستگاه هایی مانند سونو وجود داشته باشند، مردم با استفاده از تکنیک هایی تعیین جنسیت جنین را تعیین می کردند.

جنین

تعیین جنسیت جنین بدون نیاز به سونوگرافی در سراسر دنیا به روش های مختلفی انجام می شود. اینکه این روش ها از نظر علمی چقدر صحت دارند, هنوز اثبات نشده است و نیاز به آزمایش ها و بررسی های بیشتری است.

تعیین جنسیت جنین پسر

_ تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین پسر، مادران معمولا حالت تهوع و مشکلات صبحگاهی را در سه ماه اول بارداری تجربه نمی کنند. همچنین مادر سردردهای مکرر را تجربه می کند.

همچنین در قبل از بارداری جنین پسر, می توان تمایز بین دست ها و پاها را کشف کرد. در دوران بارداری احساس سردی در پاها وجود دارد و در دست ها احساس خشکی ایجاد می شود.

آزمون رنگ ادرار یکی دیگر از راه های تشخیص جنسیت جنین می باشد به این صورت که اگر رنگ ادرار زرد باشد، جنین پسر است.

_ روند غذایی

یکی دیگر از علائم برای تشخیص جنین پسر، علاقه ناخود آگاه مادر باردار به تغذیه مواد شور و ترش است. بنابراین این مادران اغلب تمایل به مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین گیاهی مانند گوشت و پنیر را دارند.

_ تغییرات جسمی

از نظر ظاهری نیز می تواند جنسیت جنین را در بارداری تعیین کرد. در دوران بارداری اگر جنین پسر باشد، مادر بار اضافی را ابتدا در جلو و بعد اطراف شکم احساس خواهد کرد. این در حالی است که با سپری شدن از زمان بارداری، حاله اطراف پستان مادر، تیره تر می شود.

_ تعداد ضربان قلب

یکی دیگر از روش های تعیین جنسیت جنین، شمارش ضربان قلب است. در مادرانی که جنین پسر باردار هستند، ضربان قلب جنین ۱۴۰ ضربه در دقیقه است.

جنین

تعیین جنسیت جنین دختر

_تغییرات در سلامتی

در بارداری جنین دختر، بدن مادران معمولا افت می کند، به همین دلیل در صبح گاه اغلب آن ها احساس بیماری دارند. حالت تهوع و مشکلاتی از این قبیل برای مادران با جنین دختر اغلب زیاد است. همچنین مادر در دوران بارداری جنین دختر، از لحاظ روانی دچار بی ثباتی عاطفی می شوند.

تغییر در رنگ ادرار به کندی در مادران باردار با جنین دختر، اتفاق می افتد.

_ تغییرات فیزیکی

اگر جنین دختر باشد، مادر احساس می کند که شکم و باسن او بزرگ تر شده و پستان چپ نسبت به پستان راست نیز بزرگتر است.

همچنین در بارداری جنین دختر، تغییرات در موها نیز قابل مشاهده است به طوری که مادر احساس می کند موهایش کم شده است.

_ روند غذایی

مادران باردار جنین دختر، اغلب تمایل به خوردن غذاها و میوه های شیرین دارند.

_ تعداد ضربان قلب

از نظر ضربان قلب، قلب جنین دختر سریع تر از پسر می زد به طوری که در هر دقیقه بیش از ۱۴۰ بار می زند.

علاوه بر موارد بیان شده، برخی شیوه های سنتی در تعیین جنسیت جنین وجود دارند که هنوز از نظر علمی اثبات نشده اند و در سراسر جهان این روش ها متفاوت است.

در مجله اینترنتی بیشتر بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.